Missä suomalaisissa lasten- ja nuortenkirjoissa on päähenkilönä tai muuten tärkeässä roolissa maahanmuuttajalapsi?

Kysytty

Missä suomalaisissa lasten- ja nuortenkirjoissa on päähenkilönä tai muuten tärkeässä roolissa maahanmuuttajalapsi?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Valitsin http://www.helmet.fi-haussa kohdan Aineistohaku lapsille. Valitsin linkin Monipuolinen haku ja sen hakukenttään kirjoitin Maahanmuttajat. Aineisto-kohdasta valitsin Kirjat. Näin sain kolme sivua viitteitä, joista osa on varmaan Sinulle sopivia.