Missä suomalaisessa aikakausilehdessä on ilmestynyt Kim Casalin "Rakkautta on.." sarjakuva 70-luvulla?

Kysytty

Missä suomalaisessa aikakausilehdessä on ilmestynyt Kim Casalin "Rakkautta on.." sarjakuva 70-luvulla?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

"Rakkautta on..." -piirrosaforismeja on ilmeisesti julkaistu useissakin lehdissä, mutta en valitettavasti pystynyt selvittämään missä.
Kim Casalin "Rakkautta on..." piirrosaforismeja on julkaistu nyt myös kirjoina. Kouvolan kirjastossa on nämä kolme: "Rakkautta on..."
"Rakkautta on... ... yhteinen sävel"
"Rakkautta on... ... kaikkialla"

Aiheesta on etätietopalvelussa kysytty aiemminkin. Voit lukea vastauksen tästä osoitteesta
http://www.kirjastot.fi/fi-FI/tietopalvelu/kysymys.aspx?questionID=9d85…
tai hae Kysy kirjastonhoitajalta palvelun Arkistosta hakusanalla Kim Casali.