Missä sijaitsi JvKK31 jatkosodan aikana?

Kysytty

Missä sijaitsi JvKK31 jatkosodan aikana?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kyseessä lienee Jalkaväen koulutuskeskus 31 (Jv.koul.K 31), joka toimi 3.5.1944-24.7.1944 Haapajärvellä ja Pyhäjärvellä. Sittemmin siitä muodostettiin Jalkaväen koulutuskeskus 22:n III pataljoona.

Koulutuskeskuksen toimintakertomus on säilynyt ja luettavissa verkossa Kansallisarkiston Digitaaliarkistossa, http://digi.narc.fi/digi/slistaus.ka?ay=91448

1 ääntä

Kommentit

Eipä tuo auttanut.
Haluaisin tietäää missä tuo jalkaväen koulutuskeskus 22:n 3 patalioona toimi. Mistä löydän tiedon?