Missä runokirjassa on Claes Anderssonin runo suomeksi "Det finns en väg som ingen gått före Dig"

Kysytty

missä runokirjassa on Claes Anderssonin runo suomeksi
"Det finns en väg som ingen gått före Dig"

Vastaus

Vastattu

Alun perin kokoelmassa Dikter från havets botten (1993) julkaistu runo löytyy suomeksi Pentti Saaritsan kääntämästä Anderssonin runojen valikoimasta Runoja meren pohjalta : runoja vuosilta 1962–1993 (WSOY, 1996).