Missä Rosa Liksomin novellikokoelmassa on novelli, jossa akka rupesi laihuttamhan, kävi Kirkonkylän naisten sivakkakilpailyissa. Mies ja poika söivät hädissään…

Kysytty

Missä Rosa Liksomin novellikokoelmassa on novelli, jossa akka rupesi laihuttamhan, kävi Kirkonkylän naisten sivakkakilpailyissa. Mies ja poika söivät hädissään hernesoppaa ja joivat mellanöliä päälle.

Vastaus

Vastattu

Kysyin sähköpostitse kirjailijalta itseltään, ja hän vastasi: "olisiko Tyhjän tien paratiisit".

https://piki.finna.fi/Record/piki.186477?sid=4737088540