Missä romaani päättyy suunnileen sanoihin hulluutta on monenlaista pientä ja harmitonta ja suurta... Romaanissa seurataan erakoitunutta ihmistä joka yhtenä…

Kysytty

Missä romaani päättyy suunnileen sanoihin hulluutta on monenlaista pientä ja harmitonta ja suurta... Romaanissa seurataan erakoitunutta ihmistä joka yhtenä päivänä lukee lehdestä vakoilusateliiteista ja alkaa kartella niitä.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

"Vain harvat näkevät eron suuren ja julman ja pienen ja leppoisan hulluuden välillä."

Näin päättyy Veikko Huovisen tarina "Hän salasi identiteettinsä", se löytyy Huovisen romaanista Ympäristöministeri - ekotarinoita.