Missä päin Suomea järjestetään vapaaehtoinen maanpuolustus kurssi? Millon on seuraava kurssi? Miten sinne haetaan ja kuka voi hakea?

Kysytty

Hei missä päin Suomea järjestetään vapaaehtoinen maanpuolustus kurssi? Millon on seuraava kurssi? Miten sinne haetaan ja kuka voi hakea?

Vastaus

Vastattu

Maanpuolustuskoulutus MPK järjestää erilaisia sotilaallisia valmiuksia palvelevia kursseja monilla paikkakunnilla. MPK:n tarjoamiin koulutuksiin voi tutustua MPK:n verkkosivuilla. Kunkin kurssin tiedoista käy ilmi kuinka ilmoittautua, missä kurssi järjestetään ja kenelle kurssi soveltuu.