Missä paikoissa ja koska filmattiin elokuva Poika eli kesäänsä?

Kysytty

Missä paikoissa ja koska filmattiin elokuva Poika eli kesäänsä?

Vastaus

Vastattu

Roland af Hällströmin ohjaama "Poika eli kesäänsä" kuvattiin ulkokuvien osalta F.E. Sillanpään syntymämökissä Myllykolussa, Hämeenkyrön Kierikkalassa.

Studiokuvien osalta kuvauspaikkana toimivat Kulosaaren studiot Helsingissä.

Kuvausajankohdaksi on mainittu kesä 1955.

Lisätietoja elokuvasta Elonetissä.