Kirjastoauton pysäkki Kalasatamassa

Kysytty

Missä osoitteessa kirjastoauto Kalasatamassa pysähtyy? Onko se Junonkatu vai Capellanpuistotie?
Molemmat osoitteet on sivuillanne, mutta ei päivämäärää koska on viimeksi päivitetty. Junonkatu on osittain suljettu, pysähtyykö auto silti siellä?

Vastaus

Vastattu

Kirjastoauto pysähtyy tällä hetkellä Kalasatamassa Capellan puistotiellä. Painetussa versiossa (pdf-tiedosto) on kirjastoauton varsinaisen pysäkin osoite, mutta Junonkadulla ei tällä hetkellä pysty pysäköimään tietöiden takia. Yleensä auto on Capellanaukiolla suunnilleen kaupan kohdalla, mutta tarkka paikka voi hiukan vaihdella kadunvarren paikoitustilanteen mukaan.