Missä ohjelmassa tutustuttiin ahtaajien työhön? Muistelin että se olisi ollut joku Arman Alizadin ohjelma, mutta en sellaista löytänyt. Muistan vaan että…

Kysytty

Missä ohjelmassa tutustuttiin ahtaajien työhön? Muistelin että se olisi ollut joku Arman Alizadin ohjelma, mutta en sellaista löytänyt. Muistan vaan että ohjelmassa ihminen joka kokeilee ahtaajan työtä, ei olekaan kovin toivottu hitautensa takia. Muistan myös että yhdessä kohtauksessa rekkoja ajetaan laivaan.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Arman Alizadin Arman Pohjantähden alla -sarjassa ei ole ohjelmatietojen mukaan tutustuttu ahtaajan ammattiin, mutta Jone Nikulan ja Jouni Hynysen sarjassa Äijät (2007-2008) on yhdessä jaksossa kokeiltu ahtaajan työtä. Jakso on esitetty vuonna 2007.

Lähde: https://fi.wikipedia.org/wiki/%C3%84ij%C3%A4t