Missä laulussa lauletaan jotenkin näin, boon tsubi vaa aaa boon tsubi vaa aaa, en tiedä miten se kirjoitetaan mutta tuolta se kuulostaa.

Kysytty

missä laulussa lauletaan jotenkin näin, boon tsubi vaa aaa boon tsubi vaa aaa, en tiedä miten se kirjoitetaan mutta tuolta se kuulostaa.

Vastaus

Vastattu

Voisiko kyseessä olla Steppenwolfin kappale Born To Be Wild vuodelta 1969?

Kappale YouTubessa.