Missä laulussa kerrotaan isoisän opetuksista puenelle pojalle liittyen viinaan, tupakkaan ja tyttöihin. Ehkä on joku 70-luvun biisi.

Kysytty

Missä laulussa kerrotaan isoisän opetuksista puenelle pojalle liittyen viinaan, tupakkaan ja tyttöihin. Ehkä on joku 70-luvun biisi.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Saimme tällaisen vinkin lukijaltamme Purema, Isoisän opit. Se löytyy myös Youtubesta.

Vastaajillemme tuli ensimmäiseksi mieleen Dave Lindholmin laulu "Tupaakka, viini ja villit naiset" vuodelta 1990. Tulisiko kysymyksen lukijoille muita vastaavanlaisia lauluja mieleen? Tietoja lauluista voi kirjoittaa kommenttina tämän vastauksen perään.

0 ääntä

Kommentit