Missä laulussa/iskelmässä on hyrrleba,hyrrleba tai hyrlepa tai sinnepäin.. Hector muistikuvana, mutta eipä löydy

Kysytty

Missä laulussa/iskelmässä on hyrrleba,hyrrleba tai hyrlepa tai sinnepäin..
Hector muistikuvana, mutta eipä löydy

Vastaus

Vastattu

Emme valitettavasti löytäneet laulua. Tunnistaisiko joku lukijamme sen?

1 ääntä

Kommentit

Micke Tretowin ja Ted Gärdestadin huumorikombo Caramba 1980-luvun alusta ja kappale Hubba hubba zoot zoot sopisi kuvaukseen, mutta Hector jää tässä selittämättömäksi.
https://sv.wikipedia.org/wiki/Caramba_(musikgrupp)

Kappaleessa: Olen suomalainen (Kari Tapion laulamana) on mielestäni taustalaulajien esittämä kohta joka vähän muistuttaa tuota. Tuon kaltainen sana esiintyy siinä kolmesti jossain väliosiossa.