Missä kuvataan Ylen uusi Kulttuuricocktail Kirjat -ohjelma? Tila näyttää tutulta.

Kysytty

Missä kuvataan Ylen uusi Kulttuuricocktail Kirjat -ohjelma? Tila näyttää tutulta.

Vastaus

Vastattu

Hei!

Tiedustelin asiaa Ylen toimituksesta. Ohjelmaa kuvataan ravintola Tannerissa Hämeentiellä Helsingissä.

https://ravintolatanner.fi/

1 ääntä

Kommentit

Siis entinen Osuusliike Elannon pääkonttorin talo? Vaikuttava julkisivu näkyy kauas lähestyttäessä Hakaniemen suunnasta.

Hämeentie näkyy toisinaan ikkunasta keskustelijoiden takaa. Heti ensimmäisen jakson alussa aluetta tunteva erottaa maisemasta Väinö Tannerin muistomerkin.