Missä kokoelmassa on julkaistu Leena Laulajaisen Jos etsit -runo? Entä missä kokoelmassa on Rakel Liehun Monena iltana -runo? Vai onko se vain levyllä? Mikä…

Kysytty

Missä kokoelmassa on julkaistu Leena Laulajaisen Jos etsit -runo?

Entä missä kokoelmassa on Rakel Liehun Monena iltana -runo? Vai onko se vain levyllä? Mikä tuon äänilevyn nimi on?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Leena Laulajaisen runo "Jos etsit" on julkaistu kokoelmassa "lumileopardi tanssii", Weilin + Göös 1987.

Rakel Liehun runo "Monena iltana" on julkaistu kokoelmassa "Ihmisen murhe on yhteinen", Wsoy 1974. Runo löytyy myös Liehun kokoomateoksessa "Rakel Liehu Runot 1974 - 1997" s. 42. Laulettuna runo löytyy seuraavalta äänilevyltä :

TEOS Minulta sinulle / Liisamaija Laaksonen, Eero Erkkilä
JULKTIEDOT [S.l.] : Kirjapaja, 1981
ULKOASU 1 äänilevy
Standard no KPLP101 Kirjapaja
ESP LUOKKA 78.8942
VAN LUOKKA 78.8942 78.322 1.2
ALKUTEOS 79