Missä kirjastossa Helsingissä olisi toimiva kuvankäsittelyohjelma? Nyt kirjastoissa näyttäisi olevan vain iänikuisen vanha photoshop4, mikä ei edes aukea…

Kysytty

Hei,

Missä kirjastossa Helsingissä olisi toimiva kuvankäsittelyohjelma? Nyt kirjastoissa näyttäisi olevan vain iänikuisen vanha photoshop4, mikä ei edes aukea koneissa. Ja mikäli se sen saa auki, se ei toimi, vaan jumittuu ja koko kone tilttaa.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hei,

Varmin valinta on kirjasto, jonka palveluihin kuuluu paja/verstas. Kirjasto 10:n kaupunkiverstas Helsingin keskustassa tarjoaa käyttöön myös kuvankäsittely- ja julkaisuohjelmat. Espoon kirjastoista kuvankäsittelyä voi tehdä esimerkiksi Sellon tai Entressen kirjastoissa.

Kuvankäsittelyä varten on näissä kirjastoissa varattava aika.