Missä kaikissa lajeissa Rion olympialaissa 2016 ei oteltu /pelattu pronssimitaleista vaan niitä jaettiin kaikille sellaisille osanottajille jotka …

Kysytty

Missä kaikissa lajeissa Rion olympialaissa 2016 ei oteltu /pelattu pronssimitaleista vaan niitä jaettiin kaikille sellaisille osanottajille jotka hävisivän välietissä, kuten esim nyrkkeilyssa, ja tennkisessä
Missä muissa lajeissa?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Valmista listaa en sinulle löytänyt. Mutta voit käydä läpi esimerkiksi https://www.rio2016.com/en/schedule-and-results -sivustossa Rio de Janeiron -kisoissa kilpailtujen lajien ohjelmat läpi laji kerrallaan ja tarkistaa, missä lajeissa on ollut pronssiottelu.