Missä järjestyksessä moottoripyöräkerhoissa (liiviporukka) ajetaan letkassa? Kuka esim. ajaa viimeisenä?

Kysytty

Missä järjestyksessä moottoripyöräkerhoissa (liiviporukka) ajetaan letkassa? Kuka esim. ajaa viimeisenä?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Käytettävissämme ei ole moottoripyöräkerhojen säännöstöjä, mutta vaikuttaisi siltä, että mitään tiettyä ajojärjestystä ei ole, vaan käytännöt vaihtelevat. Kesken ajon järjestystä ei vaihdeta, mutta jo ajojen tauoilla se voi vaihtua. Kerhojen "upseerit" road captain ja asekersantti ovat usein letkan kärjessä.