Missä ja miten voi opiskella kirjastonhoitajaksi sellainen, joka on keskeyttänyt kirjastotieteen opiskelut yliopistolla ja jolla on jo runsaasti…

Kysytty

Missä ja miten voi opiskella kirjastonhoitajaksi sellainen, joka on keskeyttänyt kirjastotieteen opiskelut yliopistolla ja jolla on jo runsaasti opintoviikkoja suoritettuna?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Ehkäpä parasta on ottaa yhteyttä omaan yliopistoon ja kysyä mahdollisuutta jatkaa keskeytyneitä opintoja.

Lisätietoja alan kelpoisuusvaatimuksista ja koulutuksesta löytyy Opetusministeriön sivuilta:

http://www.minedu.fi/OPM/Kirjastot/kirjastoalan_koulutus/?lang=fi