Missä iskelmässä lauletaan: Ehkä milloinkaan ei tulla voi tuollaista aikaa... hyvästi vain yhden kerran kaksi _?_ rinnakkain silti yksin niin

Kysytty

Missä iskelmässä lauletaan:
Ehkä milloinkaan ei tulla voi tuollaista aikaa... hyvästi vain yhden kerran kaksi _?_ rinnakkain silti yksin niin

Vastaus

Vastattu

Kyseessä on todennäköisesti Joel Hallikaisen kappale Hyvästi voi sanoa vain kerran. Sen kertosäe alkaa: "Ehkä milloinkaan ei voi tulla tuollaista onnen aikaa". Se on julkaistu levyllä Anna vierellesi tulla vuonna 1993.