Missä Helsingin kirjastossa voi maksaa sakkomaksun käteisellä? Olen Vuosaaaren asiakas, ja tänään selvisi ettei käteinen enää kelpaa maksuksi tässä omassa…

Kysytty

Missä Helsingin kirjastossa voi maksaa sakkomaksun käteisellä? Olen Vuosaaaren asiakas, ja tänään selvisi ettei käteinen enää kelpaa maksuksi tässä omassa kirjastossa. Voinko käydä muualla maksamassa myöhästymissakon?

Vastaus

Vastattu

Voit maksaa maksut muissa kirjastoissa. Helsingissä voi edelleen maksaa käteisellä näissä kirjastoissa: Itäkeskus, Kallio, Malmi, Pasila, Pohjois-Haaga, Rikhardinkatu ja Töölö. Sinulle lähin mahdollisuus olisi varmaan Itäkeskuksen kirjasto.