Missä Helsingin kirjastoissa on luettavissa Tivi lehti (viimeisin numero, viimeiset 2v)? Onko aiempia numeroita luettavissa?

Kysytty

Missä Helsingin kirjastoissa on luettavissa Tivi lehti (viimeisin numero, viimeiset 2v)?
Onko aiempia numeroita luettavissa?

Vastaus

Vastattu

Uusin lehti on luettavissa Lauttasaaren, Munkkiniemen, Pohjois-Haagan ja Rikhardinkadun kirjastoissa. Tämän vuoden numeroita voi myös varata Helmetin kautta. Vanhempia numeroita voit käydä lukemassa Pasilan kirjastossa.

https://haku.helmet.fi/iii/encore/record/C__Rb2159356?lang=fin