Missä Helmet kirjastossa voi käyttää kNote ohjelmaa windoskoneessa?

Kysytty

Missä Helmet kirjastossa voi käyttää kNote ohjelmaa windoskoneessa?

Vastaus

Vastattu

kNote näyttäisi vielä olevan hieman keskeneräinen windowskoneessa. "Olemme paraikaa toteuttamassa Kontactia Windowsiin. Haluatko auttaa? Katso miten ottaa osaa ja ota yhteyttä!" kertoo sivusto Linkki https://kontact.kde.org/fi/download/

Helmet kirjastojen koneet ovat myös kaikki suojattuja eli niihin ei voi ladata omia ohjelmistoja.