Missä Espoon kirjastossa olisi saatavana Petri Sarjasen kirjoittama kirja: Valkoinen kuolema?

Kysytty

Missä Espoon kirjastossa olisi saatavana Petri Sarjasen kirjoittama kirja: Valkoinen kuolema?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kysymäsi kirja on saatavana useasta Espoon ja Helsingin kirjastosta. Tällä hetkellä se on hyllyssä Malmin ja Koivukylän kirjastoissa.

Kätevimmin saat kirjan jättämällä tilauksen lähimpään kirjastoon. Varaus maksaa noudettaessa 50snt.

Kirjojen saatavuustiedot saat kätevästi osoitteesta http://www.helmet.fi

Jos sinulla on tunnusluku, voit syöttää varauksen suoraan koneelle em. osoitteessa. Tunnusluvun saat lähimmästä kirjastosta esittämällä lainauskortin ja henkilötodistuksen.