Missä ainakin 70-luvulla lauletussa laulussa jokin säkeistä päättyy sanoihin "mamman marakatti"?

Kysytty

Missä ainakin 70-luvulla lauletussa laulussa jokin säkeistä päättyy sanoihin "mamman marakatti"?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kyse lienee Mammanpojan laulusta, jonka on sanoittanut Vilkku Joukahainen ja säveltänyt J.N. Vainio. Nuotit ja sanat löytyvät mm. Suuresta toivelaulukirjasta nro 16 sekä laulukokoelmasta Matin ja Maijan laulukirja, kust. Kokonuotti Oy 1990. Kysyjän muistama säe on ensimmäisestä säkeistöstä, kylläkin muodossa "Maijan marakatti".