Minun täytyisi tulostaa tietokoneelta noin 300 sivua paperia. Onko näin suuret määrät Vuosaaren kirjastossa mahdollisia.

Kysytty

Hei,
Minun täytyisi tulostaa tietokoneelta noin 300 sivua paperia. Onko näin suuret määrät Vuosaaren kirjastossa mahdollisia.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tulostaminen kirjaston tietokoneilta tapahtuu pin-koodilla, joka luodaan ennakkoon osoitteessa asiakastulostus.hel.fi. Sähköpostiosoitteeseen saat vahvistusviestin, josta aktivoit tilin.

Suuren määrän tulostaminen on sallittua, mutta kannattaa muistaa, että tulostin pystyy prosessoimaan vain rajallisen määrän sivuja kerralla. Iso tiedosto kannatta lähettää pienempinä kokonaisuuksina, esim. sivut 1-30, 30-60, 60-90 jne., ettei tulostin jumitu.

Tulosteet maksavat 0,40 € / arkki.

1 ääntä

Kommentit

Kannattaisi hankkia oma tulostin. Tuollaisen tulostusmäärän hinnalla saa noin kolme kappaletta halpoja mustesuihkutulostimia, joilla varmasti pystyy enemmänkin tulostamaan.