Minun sukunimi vaihtui. Kortti ei kyllä toimi muutenkaan enää? Mitä teen?

Kysytty

Minun sukunimi vaihtui.
Kortti ei kyllä toimi muutenkaan enää?
Mitä teen?

Vastaus

Vastattu

Kannattaa ottaa henkilöllisyystodistus mukaan ja tulla johonkin Helmet-kirjastoon. Päivitämme henkilötiedot ja selvitämme, miksi kortti ei toimi. Jos korttia ei ole moneen vuoteen käytetä, asiakastiedot putoavat Helmet-asiakastiedoista pois. Silloin tehdään uusi kortti.