Minun kysymykseni saattaa kuulostaa erikoiselta, mutta on silti totta. Haluaisin nimittäin saada itselleni Lidl kauppaketjun vuonna 2020 juhannuksen aikaisen…

Kysytty

Hei! Minun kysymykseni saattaa kuulostaa erikoiselta, mutta on silti totta. Haluaisin nimittäin saada itselleni Lidl kauppaketjun vuonna 2020 juhannuksen aikaisen mainoslehden joko sellaisena tai ainakin jollain tapaa sähköpostiin lähetettynä siinä olevan erään kuvan. Mihin minun pitäisi ottaa yhteyttä tämän asian kanssa?

Vastaus

Vastattu

Ei ole tiedossa, että mikään taho arkistoisi tai keräisi eri kauppaketjujen vanhoja mainoksia. Kehoittaisin ottamaan suoraan yhteyttä Lidliin ja tiedustelemaan sieltä kyseistä mainosta.

Yhteyttä voi ottaa esim. alla olevan lomakkeen kautta.

https://asiakaspalvelu.lidl.fi/SelfServiceFI/s/contactsupport