Minulle tuli ilmoitus, että tulisi palauttaas seuraava teos: Teoksen nimi Parhaat kamut / [suomennos: Anne Luukkanen] 9789511288299 ISBN 978-951-1-28829-9…

Kysytty

Hei,

minulle tuli ilmoitus, että tulisi palauttaas seuraava teos:
Teoksen nimi
Parhaat kamut / [suomennos: Anne Luukkanen]
ISBN
978-951-1-28829-9 sid.

Mielestäni olen jo ko teoksen palauttanut kirjastoon. Mitä minun tulisi tässä tilanteessa tehdä?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Ilman kirjastokorttisi numeroa en valitettavasti pääse tutkimaan, näkyykö laina vielä asiakastiedoissasi. Tällaisissa tapauksissa onkin aina parasta ottaa yhteyttä suoraan siihen kirjastoon, jossa on asioinut. Kaikkien Helmet-kirjastojen yhteystiedot löytyvät täältä: http://www.helmet.fi/fi-FI