Minulle tulee kirjallisena tieto tilaamistani kirjoista (koska sähköpostiosoitteeni ei toimi). Huomasin, että tiedon saa myös tekstiviestillä. Miten saan sen…

Kysytty

Minulle tulee kirjallisena tieto tilaamistani kirjoista (koska sähköpostiosoitteeni ei toimi). Huomasin, että tiedon saa myös tekstiviestillä. Miten saan sen muutettua, siis viestin tulemaan puhelimeeni ?

Vastaus

Vastattu

Helmet-kirjastoissa varausilmoituksen voi saada tekstiviestinä, jos asiakkaan tiedoissa puhelinnumero on +358-muodossa. Tämän voi tarkistaa ja tarvittaessa korjata kirjautumalla osoitteessa https://www.helmet.fi/fi-FI omiin tietoihinsa kirjastokortin numeron ja tunnusluvun avulla ja menemällä siellä edelleen kohtaan muuta yhteystietoja.