Minulle on nyt käynyt ilmeisesti niin, että olen kadottanut kaksi lainaamaani kirjaston kirjaa. En löydä niitä mistään. Miten minun tulee toimia? Kiitos!

Kysytty

Hei! Minulle on nyt käynyt ilmeisesti niin, että olen kadottanut kaksi lainaamaani kirjaston kirjaa. En löydä niitä mistään. Miten minun tulee toimia?

Kiitos!

Vastaus

Vastattu

Ota yhteyttä omaan kirjastoosi korvausasioissa. Tuusulan kirjastojen yhteystiedot löydät nettisivuilta www.tuusula.fi/kirjasto. Kirjasto perii kadonneen tai turmeltuneen kirjan korvausmaksuna täyden hankintahinnan, mutta voit myös tuoda tilalle uuden kappaleen kyseistä teosta. Sovi tästä kirjaston henkilökunnan kanssa.