Minulla varaus joka päättyy 13 2 ,mutta en pääse sitä hakemaan.Voiko varauksen muuttaa viele esim kuukauden päähän?

Kysytty

Hei minulla varaus joka päättyy 13 2 ,mutta en pääse sitä hakemaan.Voiko varauksen muuttaa viele esim kuukauden päähän?

Vastaus

Vastattu

Jos varaus on jo noudettavissa, ota yhteyttä Jyväskylän kaupunginkirjaston asiakaspalveluun sähköpostitse, puhelimitse tai chatin kautta: Kirjastot | Keski-Finna Voimme lainata varauksesi ennen sen erääntymistä valmiiksi kirjastokortillesi. Voit noutaa kortillesi lainatun aineiston asiakaspalveluaikoina palvelutiskiltä. Lainalle tulee vain 2-4 viikon laina-aika, riippuen aineistosta ja varausjonosta.

Jos olet vielä varausjonossa, varauksen voi itse keskeyttää eli jäädyttää toistaiseksi tai määräajaksi esim. loman ajaksi. Tämän voi tehdä kirjautumalla verkkokirjastoon ja menemällä omissa asiakastiedoissa kyseisen varauksen kohdalla kohtaan "muokkaa".