Minulla vanha matkamallin käsin veivattava Singer, jonka sarjanumeron on V725747. Kiinnostaisi tietää sen valmistusvuosi?

Kysytty

Minulla vanha matkamallin käsin veivattava Singer, jonka sarjanumeron on V725747. Kiinnostaisi tietää sen valmistusvuosi?

Vastaus

Vastattu

Hei,

Kiitos kysymyksestäsi. Netistä löytyy Singer Sewing Machine Serial Number Database -sivusto.

Osoite sivustolle: http://ismacs.net/singer_sewing_machine_company/serial-numbers/singer-v…

Sieltä selviää, että Singer V725747 -ompelukoneesi on valmistettu tammikuun ja kesäkuun välillä vuonna 1908.

Yst. terv.

Virpi Naumanen