Minulla vaihtui puhelin. Keskikirjastot-sovellus hävisi. Mistä saan ladattua?

Kysytty

Minulla vaihtui puhelin. Keskikirjastot-sovellus hävisi. Mistä saan ladattua?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Et tarvitse sovellusta käyttääksesi Keski-kirjastojen verkkosivuja.

Keski-kirjastot löytyvät, kun kirjoitat puhelimesi hakukoneeseen osoitteeksi keski.finna.fi. Jos haluat päästä nopeasti kirjaston sivuille, voit lisätä kirjaston kuvakkeen puhelimesi näytölle. Kuvakkeen lisääminen tapahtuu hieman eri lailla riippuen siitä, onko puhelimesi Android vai iPhone.