Minulla on yksi kirjavaraus jossa merkintä 19/19 mitä tarkoittaa. Odottaako hakua? En ole saanut ilmoitusta että on haettavissa. Ennen tuli sähköpostiviesti…

Kysytty

Hei minulla on yksi kirjavaraus jossa merkintä 19/19 mitä tarkoittaa. Odottaako hakua? En ole saanut ilmoitusta että on haettavissa. Ennen tuli sähköpostiviesti. Mistä tietää että voi hakea?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Ensimmäinen luku kertoo monentenako olet varausjonossa, ja toinen montako varaajaa on kaikkinensa. Saapuneesta varauksesta tulee edelleen ilmoitus sähköpostitse, tekstiviestillä tai kirjeitse asiakkaan valitsemasta viestivaihtoehdosta riippuen. Varauksia voi toki seurata myös helmet.fi:n omissa tiedoissa, kuten olet ilmeisesti tehnytkin.

helmet.fi. Usein kysyttyä - aineisto ja varaaminen.