Minulla on WSOY:n Tiedon Portaat -kirjasarja 1-8 1969-1970, mutta sen 1. osan lopussa ollut osio Vaivatonta Englantia on kateissa. Voisiko nämä sivut (arviolta…

Kysytty

Minulla on WSOY:n Tiedon Portaat -kirjasarja 1-8 1969-1970, mutta sen 1. osan lopussa ollut osio Vaivatonta Englantia on kateissa.
Voisiko nämä sivut (arviolta 10-15s.) jotenkin saada?

Aiemmin yritin hankkia niitä suoraan Oulun/Kemin kirjastoista, joissa po. kokoelma löytyy. Haluaisin sarjan puuttuvat sivut edes kopioina saattaakseni kokoelman täydeksi.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kirjasarja on mm. pääkaupunkiseudun Helmet-kirjastojen kirjavarastossa Pasilassa. Vaivatonta englantia -osa on seitsemänsivuinen. Voit tulla ottamaan kopiot sivuista (30 senttiä / sivu) tai pyytää kopiot postitse kotiisi (1 euro / sivu). Viimeksi mainittuun tarvitset Helmet-kirjastojen kortin. Voit saada kaukopalvelun kautta sivut skannattuina sähköpostiisi tai kirjepostina lähikirjastoosi. Molemnilla tavoilla hinta on 1 euro sivulta.

Jos Oulun tai Kemin kirjastot ovat sinua lähempänä, kannattaa kysyä kopiointi- tai skannausmahdollisuuksia niistä.