Minulla on varaus Pikku Huopalahden kirjastossa, viimeinen hakupäivä on 6.10.23. Kirjasto näyttäisi olevan vielä remontissa kyseisenä päivänä.

Kysytty

Minulla on varaus Pikku Huopalahden kirjastossa, viimeinen hakupäivä on 6.10.23. Kirjasto näyttäisi olevan vielä remontissa kyseisenä päivänä. Tuleeko varaukseen automaattisesti lisää aikaa.

Vastaus

Vastattu

Helmet-palvelusivustolla kerrotaan, että sinulla on kaksi täyttä viikkoa aikaa noutaa varaamasi aineisto. Varauksen noutoaika on siis pidempi kuin varausilmoituksessa mainittu varauksen viimeinen noutopäivä.

https://www.helmet.fi/fi-FI/Kirjastot_ja_palvelut/Pikku_Huopalahden_las…