Minulla on varaus kirjastoautoon (Liisankatu 1, Kruununhaka, Helsinki) kirjasta Mantelintuoksua lumimyrskyssä / Camilla Läckberg. Auto pysähtyy em. osoitteessa…

Kysytty

Hei,

minulla on varaus kirjastoautoon (Liisankatu 1, Kruununhaka, Helsinki) kirjasta Mantelintuoksua lumimyrskyssä / Camilla Läckberg. Auto pysähtyy em. osoitteessa keskiviikkoisin klo 1615-1645. Nyt kaksi edellistä kertaa ovat olleet Vappupäivä (1.5.) ja Helatorstain aatto (8.5.). Kirjahan on auton mukana kaksi kertaa, mutta tässä tilanteessa kirja lienee edelleen noudettavissa keskiviikkona 15.5. Vai....

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Pahoittelemme vastauksen viipymistä. Helsingissä on ollut nverkkoyhteysongelmia. Kirjasi näyttää olevan edelleen nouto-tilassa ja täten noudettavissa huomenna.