Minulla on vanha äitienpäiväkortti, jonka runon haluaisin lainata omaan tekstiini. Allekirjoituksena on L.P. Kuka mahtaa olla allekirjoittanut henkilö eli…

Kysytty

Minulla on vanha äitienpäiväkortti, jonka runon haluaisin lainata omaan tekstiini.
Allekirjoituksena on L.P. Kuka mahtaa olla allekirjoittanut henkilö eli runon kirjoittaja? Kortti on ehkä 40- tai 50-luvulta.

Vastaus

Vastattu

Näillä tiedoilla emme pystyneet löytämään kirjoittajaa. Kirjailijahakemistoja löytyy koottuna Makupalat.fi:stä ja Kirjasampo esittelee kaunokirjallisuutta.