Onko jossain kirjastossa sellaista kopioivaa dvd-laitetta, jolla voisin kopioida minidiskit muistitikuille?

Kysytty

Minulla on Sonyn videokameralla kuvattuja minidisk-videoita. En pysty niitä katsomaan omalla kannettavalla tietokoneellanki, koska siinä ei ole ns. pienennyskohtaa jotka ko. minidiskit vaativat. Onko jossain kirjastossa sellaista kopioivaa dvd-laitetta, jolla voisin kopioida minidiskit muistitikuille, niin ja tietysti sitten voisin kopioida normaalin kokoisetkin dvdt tikulle jos kirjastosta löytyy kopiontiin soveltuva laite.

Vastaus

Vastattu

Oodin digitointistudiossa voi muuttaa minidiscin paremmin toimivaan muotoon.

Studion kuvauksessa kerrotaan:

VIDEOFORMAATIT, JOITA STUDIOSSA VOI DIGITOIDA:

•Normaalinopeudella kuvatut VHS- ja S-VHS-kasetit

•Normaalinopeudella kuvatut MiniDV-, DVCAM-, DVCPRO- ja HDV-kasetit

•Video8- ja Hi8 –kasetit (ei Digital 8)

•8 mm kaitafilmi ja Super8 –filmi

ÄÄNIFORMAATIT, JOITA STUDIOSSA VOI DIGITOIDA:

•C-kasetti

•DCC

•DAT-nauha

•MiniDisc

•Vinyylilevyt

Linkki varaussivustolle

Yrityksistä mm. Digiaura tarjoaa verkkokaupassaan laitetta, jolla minidisc levyn saa digitoitua. Linkki sivulle

0 ääntä

Kommentit

Käsittääkseni Digiaura ei myy mitään laitetta, vaan tarjoaa minidiscin kopiointia palveluna hintaan 45,00 € / kpl.