Minulla on parikymmentä hyväkuntoista silta-aiheista kirjaa, jotka olen ostanut sillansuunnittelijaurani aikana. Mihin voisin lahjoittaa ne?

Kysytty

Hei. Minulla on parikymmentä hyväkuntoista silta-aiheista kirjaa, jotka olen ostanut sillansuunnittelijaurani aikana.
Mihin voisin lahjoittaa ne?

Vastaus

Vastattu

Kannattaa kysyä olisiko Arkkitehtuurimuseon kirjasto kiinnostunut ottamaan ne kokoelmiinsa. Arkkitehtuurimuseon kirjasto on kaikkien käytettävissä oleva arkkitehtuurin erikoiskirjasto. Kokoelmissa on kirjoja, lehtiä sekä haastatteluja ja kirjeenvaihtoa. Kirjoja voi myös lainata.

https://kirjasto.mfa.fi/