Minulla on maisematalu öljyvärinä,, maalannut L, Karppi vuodelta 1944. Haluaisin tietää maalarista enemmän.

Kysytty

Minulla on maisematalu öljyvärinä,, maalannut L, Karppi vuodelta
1944. Haluaisin tietää maalarista enemmän.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

L. Karpista ei löytynyt tietoa taiteilijamatrikkeleista. Glorian Antiikki –lehdellä on asiantuntijapalvelu, josta hänestä voisi kysellä. Palvelun postiosoite on Glorian Antiikki, Mikä/Missä/Milloin PL 100, 00040 Sanoma Magazines.