Minulla on lyhytelokuvien sekä dokumenttifilmien käsikirjoituksia mutta kenelle voisin niitä tarjota? Olisin halukas tarjoamaan käsikirjoituksia vaikkapa…

Kysytty

Minulla on lyhytelokuvien sekä dokumenttifilmien käsikirjoituksia
mutta kenelle voisin niitä tarjota?
Olisin halukas tarjoamaan käsikirjoituksia vaikkapa harrastajille.

Vastaus

Vastattu

Vinkkejä siihen, mitä tahoja voit lähestyä:

Tarjoa käsikirjoitustasi tai ohjelmaideaasi | YLE Kohtaus | yle.fi

 Kannattaa ottaa yhteyttä suomalaisiin tuotantoyhtiöihin ja tv-kanaviin.

Luokka:Suomalaiset tuotantoyhtiöt – Wikipedia

Varmasti Suomen elokuvasäätiö osaa kertoa enemmän.

Etusivu - Suomen elokuvasäätiö (ses.fi)

Lisäksi Facebookin ryhmiin kannattaa tutustua. Esim. hakusanalla lyhytelokuvat tai käsikirjoittaminen