Minulla on Lamk:sta saatu kirjastokortti. Sillä pystyy lainaamaan ainakin sivulta masto.finna.fi ja Fellmannista sekä muista Lahden AMK:sta kirjoja. Voiko…

Kysytty

Hei. Minulla on Lamk:sta saatu kirjastokortti. Sillä pystyy lainaamaan ainakin sivulta masto.finna.fi ja Fellmannista sekä muista Lahden AMK:sta kirjoja. Voiko sillä lainata myös Lahden kaupunginkirjastosta? Vai pitäisikö minun tulla hommaamaan uusi kortti sieltä Lahden kaupunginkirjastosta?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tarvitset oman kortin, mikäli lainaat Lahden kaupunginkirjastosta. Lisäksi voit lainata tällä samalla kortilla myös muista Päijät-Hämeen yleisistä kirjastoista.

Hakiessasi korttia ota mukaan kuvallinen henkilöllisyystodistus, esim. ajokortti tai passi.

Lisätietoja kirjastokortista sivulla:

http://lastukirjastot.fi/kirjastokortti