Minulla on kolmen eri pankin pankkikortit. Nelinumeroiset tunnusluvut/salasanat ovat mielnkiintoiset: abcd, cdef ja efgh eli seuraavan kortin tunnusluku alkaa…

Kysytty

Minulla on kolmen eri pankin pankkikortit. Nelinumeroiset tunnusluvut/salasanat ovat mielnkiintoiset: abcd, cdef ja efgh eli seuraavan kortin tunnusluku alkaa lukuparilla, johon edellinen päättyy!

Miten harvinaista tai jopa tavallista on, että luvut ovat tuollaiset?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tähän kysymykseen kannattaa kysyä vastausta vaikkapa Helsingin yliopiston Matematiikan ja tilastotieteen laitokselta http://mathstat.helsinki.fi/

1 ääntä

Kommentit

No eiköhän kysymyksen vastaaja olisi myös voinut kysyä sitä ja selvittää vastauksen....?