Minulla on kirjastokortti Suomessa. Muistan salasanan, mutten kortin numeroa. Miten saisin sen tietooni ulkomailla, lainatakseni e-aineistoa?

Kysytty

Minulla on kirjastokortti Suomessa. Muistan salasanan, mutten kortin numeroa. Miten saisin sen tietooni ulkomailla, lainatakseni e-aineistoa?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Voimme kertoa Helmet-kirjastokortin numeron vain asiakkaalle, joka tulee kirjastoon ja todistaa henkilöllisyytensä virallisella henkilöllisyystodistuksella. Meillä ei ole mahdollista tunnistaa asiakasta sähköisesti, joten valitettavasti ainoa mahdollisuutesi on pyytää jotakin tuttavaasi etsimään kirjastokorttisi ja tarkistamaan sen numeron.