Minulla on kirjastokortti ajokortissa ja olin menossa uusimaan lainani ja nyt en pääse netissä uusimaan kun siinä kysytään kortin numeroa ja salasanaa ja en…

Kysytty

hei minulla on kirjastokortti ajokortissa ja olin menossa uusimaan lainani ja nyt en pääse netissä uusimaan kun siinä kysytään kortin numeroa ja salasanaa ja en tiedä mikä korttini numero tai salasanani on? miten saan tietää ne?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hei!
Katsoin asiakastietojasi ja näin, että olet lainauskiellossa, koska lainasi ovat erääntyneet ja myöhästymismaksua on kertynyt 12,60 € (lainauskiellon raja on 10 €). Lainoja ei voi uusia internetissä, jos on lainauskiellossa. Verkkokirjastossa toimimiseen tarvitset myös kirjastosta saatavan lainauskortin, jonka numerosarjan ja tietoihisi tallennetun tunnusluvun avulla voit uusia lainojasi ja varata aineistoa. Tule pikimmiten Hämeenlinnan kirjastoon maksamaan myöhästymismaksu ja palauttamaan tai uusimaan lainasi, niin voimme päivittää tietosi ja tallentaa uuden tunnusluvun uutta lainauskorttia varten. Sen jälkeen voit taas kätevästi toimia verkkokirjastossa.
Terv. Ulla Jousea