Suomalaisen mieskirjailijan kirja, jossa kuolleet kertovat tarinansa

Kysytty

Hei! Minulla on kirja hukassa. En muista nimeä, en tekijää. Kirja on suomalaisen mieskirjailijan ja ilmestynyt joskus ennen vuotta 2014, jolloin sen suunnilleen luin. Kirjassa on päähenkilönä mies, joka työskentelee kuoleman parissa, ehkä hautaustoimistossa. Kirjassa kertoja vaihtuu ja siinä kuolleet kertovat tarinansa. Muistaisin, että yksi tarinoista oli abortoidun sikiön näkökulmasta.

Vastaus

Vastattu

Kyseessä voisi olla Juha Seppälän romaani Ei kenenkään maa (WSOY, 2006). Lisätietoa Kirjasammossa: https://www.kirjasampo.fi/fi/kulsa/kauno%253Aateos_18588.