Minulla on Jüri Mildebergin taulu ja haluaisin myydä sitä. Olen ollut hänen kanssa yhteydessä ja sain tarkempia tietoja maalauksesta. Taulu on maalattu vuonna…

Kysytty

Minulla on Jüri Mildebergin taulu ja haluaisin myydä sitä. Olen ollut hänen kanssa yhteydessä ja sain tarkempia tietoja maalauksesta. Taulu on maalattu vuonna 2001 milloin hän käytti "kraklee"-tekniikka. Maalauksen nimi on "Pesämuna". Liitteenä muutama kuvaa. Missä voisin yrittää myydä sitä?

Vastaus

Vastattu

Tauluja voi myydä itse esimerkiksi netin myyntipalveluissa tai niitä voi tarjota osto- ja myyntiliikkeisiin tai huutokauppoihin.

Hintaluokkaa tuolle taululle en pysty arvioimaan, mutta sitä voisi tiedustella tauluja myyvistä gallerioista tai myyntiliikkeistä.

Noita myyntipaikkoja on niin paljon, että vaihtoehdot löytyvät parhaiten vaikkapa googlaamalla "ostetaan tauluja" tai "ostetaan taidetta".

Moni osto- ja myyntiliike myös arvioi taulun ilmaiseksi.