Minulla on Huittisten kirjastokortti, mutta voinko lainata sillä Harjavallan kirjastosta? (Asun Vampulassa).

Kysytty

Minulla on Huittisten kirjastokortti, mutta voinko lainata sillä Harjavallan kirjastosta? (Asun Vampulassa).

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Harjavallan kirjasto kuuluu Kysy-kirjastoihin Kokemäen ja Nakkilan ohella. Näissä kirjastoissa on käytössä yhteinen kortti, joten Huittisten kirjaston kortti ei kelpaa. Kirjastokortin Kysy-kirjastoihin saa esittämällä henkilötodistuksen, ilmoittamalla osoitteensa sekä sitoutumalla noudattamaan kirjaston käyttösääntöjä.